Dagen var det då ja

Det var ju sari som var mina planer och så blev det också, vi var ute,tjockade oss med daimglass, chockald kex, låg på marken mellan barackerna, med andra ord; på våran blivande skolgård.. kollade¨på fotbollsträning,skrattade,pratade med markus,arvid och "stagge" som han kallas. och ja.. pratade med angelica som vi tog sällskap med hem,hon hade också haft träning. pratade mestadels bara om imorgon. haha! jaja, här får ni lite bilder! nu ska jag på ett ungefär ta fram allt till imorgon. hmm.. vad behöver man? väska.. pennfack.. pennor... ja, sånt där vanligt!
 fulaste buss jag sett!


jag gillar nötcreme.. haha, nu ska jag göra det jag skrev där uppe! hörs kanske sen, pusshej :*


Kommentarer
Postat av: amanda

Du har så roliga bilder!

2009-08-18 @ 21:01:38
URL: http://musikunge.blogg.e
Postat av: sarah

jo men fina bilder på mig... eller inte..



mina shorts ser så himla jättesnygga ut när vi vek ner dom, hahahaha! eller på deras träning, satt på bänken & drack hela tiden HAHAHA

2009-08-20 @ 10:56:30
URL: http://datastol.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0