det kommer kanske inte alltid vara vi två, bara så länge det finns stjärnor över oss och bara så länge våran hjärtan klarar av att slå

Håkan Hellström - Gårdakvarnarna och skit
nu borde jag verkligen gå och lägga mig, och det är nog också det jag ska göra! ska ju upp tidigt imorgon för att åka till ullared, aldrig fel,aldrig fel. enda nackdelen är att jag måste gå upp tidigt. men ja,det fixar jag nog! :j
så ja.. ingen uppdatering imorgon!
föresten så svarar jag nog på frågorna på måndag, det verkar ha tagit slut för er nu, haha!
jaja,godnatt på er! :*

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej, du gav mig fel lösenord, eller ja, det går inte logga in iaf, vet inte om det är fel e-post eller lösenord :)

2009-08-16 @ 18:17:06
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0