jag ville inte va den som blev kvar

12 Augusti
gudars va tiden går! idag är det exakt en vecka kvar till skolan!  iallafall så har sommaren varit nice (y'
igår, var jag med felix! myspys på han(L) vi träffade angelica också,som var lam som alltid! :)<3
idag,ska jag vara med angelica senare. nu ska jag fräscha upp mig lite, duscha&sånt bra!
dagens låt:
coldplay - yellow  den är fin den!
lite bloggtorka idag.. har inte mycket att skriva om?
mina fria sms har jag slösat upp igen, och vet inte när dom går ut, men i vilket fall så väntar jag till att jag kan skaffa nya innan jag laddar på min telefon. så om ni vill mig något, får ni faktiskt ta modet till att lyfta på luren och ringa mig!
maha, jaja, pusshej! :*

ja,det ska vara suddigt!
min altan är rätt fin när det är mörkt.. mmm...det gillar jag!

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0