kvällsinlägg

hejsanhoppsan! ligger i soffan här med mina konstiga men söta föräldrar och kollar på tv :]
det mesta löste sig över dagen idag.skönt det, orkar inte med massa missförstånd och misstag hela tiden!
 fått femtio kronor också. för trimmning och dammsugning. lite väl snålt tycker jag väl, men ska inte klaga, fick ju femhundra i onsdags :]
och just nu är jag väldigt avendsjuk på min syster hanna som är på konsert i göteborg, u2. hon ringde till mig så fick jag höra typ tre låtar med snowpatrol! och så är jag väldigt avendsjuk för hon shoppade lite där också, på monki! där det är superrea, och det är min favoritaffär! jag vill också.. :( ta smällen amanda, du är ensam hemma med dina föräldrar! höhö :)
Jag låg och lipade som en åsna förut när jag kollade på o.c. jag är väldigt känslig när det gäller att gråta när jag kollar på filmer, gör det väldigt lätt.. speciellt när jag är trött! och jag gråter inte lite heller! hmm.. pinsamt att kolla på sorgliga filmer när jag är med någon.. haha!
och snart ska jag kolla på i taket lyser stjärnorna då blir det ännú mer lipalipa! få ur sig allt och kunna skylla på något annat..
puss


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0