min värld ska aldrig röra din, din värld ska aldrig röra min

Denna dag har jag spenderat med min kära vän evelina! vi har mest vandrat runt lite i gränna och när det tyvärr regnade så satte vi oss på scenen under tak då, och lyssnade på musik. dock inte samma musik. hon lyssnade på sin& jag på min. haha! ;)<3
hur känns det nu då? när skolan snart börjar! enligt mig är det förjävligt. sommarlovet har gått så fort, precis som alltid tyvärr! visst det ska väl bli kul och träffa alla nya, men ändå. skolan! och vi som ska gå på ribbas högstadium ska ju få gå i jävla baracker, ännu bättre (y) nej (n)  uschusch,men vi ska ju bara gå där till oktober som tur var,så så jätte länge blir det ju ändå inte! :)
nu börjar vädret bli sådär konstigt igen, det är fint först och sen kommer det regn. enligt mig är det inte okej! :( (n)
på söndag föresten,så åker jag till ullared, det är alltid kul, :)
jaja,puss :*
vi åt på thörns(stavning?) också, och han i kassan var lite.......speciell.....konstig......evelina var rolig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmh, ge mig colan :D <3

2009-08-10 @ 21:43:28
Postat av: Anonym

Bara för att jag älskar Jonathan och va tvungen att vara på scenen där han varit! x) (L)

hatar jävla gubbjävlen på THÖRNS!!!



vem tror han att han är va!? va!? va!?



x) tack för dagen älskade amanda!(L)

2009-08-10 @ 23:00:30

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0