Motala sommaren - 09

ja,mina vänner! ni gissade rätt, jag är hemma och såklart har jag haft det riktigt bra! och nyttigt har vi haft det också, vi har hållt igång hela dagarna, cyklat runt i motala bara för att vi inte har något annat för oss, färgat mitt hår (blev bra, lite åt det röda hållet), stan,skänninge marknad,(vi gick i fyra timmar,hade inte ens gått halva, vi dog för att vi hade så ont i fötterna. en äcklig gubba vid namn bengt som ville ha sarah's trosor&sa att hon såg bra ut. några som vi kunde pruta hos för att vi var söta sa dom), pratat i telefon med roligt folk, cyklat ännu mer, badat&solat i varamon,asnice, bio (sommaren med göran, rolig film! HAHA jag utsatte sarah för att sitta jämter en mindre fräsch kvinna), och denna kvällen,efter bion satt vi ute på sarah's parkering,där vi pratade i telefon med jonathan,tog kort och blev rädda. och varför, ska jag berätta! efter vi hade pratat med jonathan,så tog vi bilder och sånt, sen gick sarah lite före mig när vi skulle in. och då vände jag mig bakåt och då stog en kille i typ femtonårsåldern där och bara tittade på mig. helt själv. och jag skrattar till lite och ler mot han, springer fram till sarah och säger att en kille står och glor på oss. då går hon tillbaka för att titta, då har han redan börjat gå efter mig! :(( och då går han fortare och fortare och går alltså efter oss! vi gick snabbt till dörren, sen när vi öppnade dörren vände han :s usch usch. annars har vi haft det riktigt bra, nu blir det till att sakna sarah i flera dagar som stannar där uppe :(<3
bilder kommer här:
 turist javisst!
nej,jag hinner inte mer nu. mina grannar klev precis in genom dörren! dom ska äta hos oss ikväll. mer bilder ikväll tror jag,eller tidigt imorgon! puss :*
sådär ja!
vi var vilse i skänninge, vi hittade inte marknaden,haha ;D turist javisst!
  vi och våra snygga glasses som vi köpte! i skuggan är mina gula och sarah's vita, annars rosa och lila!
 turist javisst!
ohja va fint!
 ja,det är jag under handduken.. min stol klämde ihjäl mig, den fälldes ihop! :(

puuuuuuuss!

Kommentarer
Postat av: Linn :)

vart var ni? (:

2009-08-08 @ 20:03:57
Postat av: VICTOR DAVIDSSON ;) <3

Fina bilder ;) <3

2009-08-08 @ 20:17:46
Postat av: amanda svarar

Linn:

- vi var i motala och en dag i skänninge på marknad!

Victor:

- tackartackar!

2009-08-08 @ 20:56:59
URL: http://tevebord.blogg.se/
Postat av: sarah

uss så ful jag är på alla bilderna..!

jaja tack iallafall för dagarna, minne för livet! älskar dig så gränslöst mycket!<3



& jag saknar dig lite övermycket vava!!!!!!!!!!

2009-08-11 @ 15:04:04
URL: http://datastol.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0