och som jag önskar att du var här

godmorgongodmorgon bloggen!
igårkväll var ju som sagt mina grannar här, dom stannade till typ kvart över elva, vi hade rätt trevligt, satt med spotify uppe på petras laptop,så satt vi i mörkret och lyssnade på allas blandade musik! trevligt var det ju, sen när dom åkte hem satt jag,pappa&hanna och lyssnade på musik! mycket mysigt :)
idag vaknade jag klockan elva av att mamma började dammsuga -.- usch,jag hatar att bli väckt! :( och snart kommer jag bli det varje morgon & då måste jag paddla mig upp.. jävla skola :(
nu ska jag bli lite fräsch, senare ska jag nog vara med sara en stund och ikväll blir det allsång  med evelina i hamnen,för en gångs skull ska vi gå in! ;)
haha, puss :*

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0