RANDOM "DAGENS UTSEENDE" BILD&PRATPRATPRAT

jag är glad just nu! för om ett tag ska jag förmodligen bli redhead! coolt va??? jag ska bli rödhårig! så fruktansvärt tufft & jag är glad över att jag ska bli det,för jag har velat bli det länge. ni får gärna slänga en åsikt om vad ni tycker om det hela. hiss/diss?
(ska inte bli det denna veckan. förmodligen någon gång i mitten av september eller något liknande!)
idag har jag:
• kollat på tv
• lamat i soffan med datorn i knät
• vart duktig och dammsugat! övervåningen,nerevåningen&hannas rum!
• duschat
• gått runt i mitt hus,hahaha lamt
• plattat mitt hår för jag inte haft mycket annat att göra&för att jag har lättare att kolla på mig själv då,för då ser jag inte så konstig ut, haha!
inte mycket mer än det har jag gjort idag. jag ser för tillfället ut såhär:
 mm.... mycket nice! haha


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0