saknar dig sen du försvann, saknar och känner mig halv

mitt hår börjar tappa färgen igen.. när solen har slutat skina så mycket varje dag så ska jag färga igen, sen får det fan hålla sig!
jag fick hundra kronor av mamma förut, ibland är hon bäst. för att jag har städat lite&trimmat. hon är sneeel :)
nu är jag väldigt lam känner jag. och jag känner för att färga mitt hår vinrött/mörkrött, det är så himlans coolt! och det vill jag ha. eller lila hår, det är ju sketa coolt! alltså inte jättelila men med lite lila ton i, ni kan få en bild(från google):  det menar jag med lila
 det var inte riktigt detta jag syftade på när jag sa rött,men jag hittade ingen bild, men denna hårfärgen är också jävlans snygg och skulle inte skada att ha!
jaja, nu ska jag inte prata mer om det, hehe. bara för att jag har tråkigt ska jag göra ett test:

Sammanfattning sommaren 2009:

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

ja,det tror jag
- dog någon som stod dig nära?
nej,tack och lov
- vilka länder besökte du?
bara sverige
- är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
ja
- vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
hmm.. den var svår.jag har gjort mycket som har varit roligt denna sommaren. inget sådär jättejättespeciellt faktiskt, inte som jag kommer på för tillfället iallafall
- största misstaget?
det ska vi inte prata om
 - har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej
- bästa köpet?
jadu. jag kommer inte ihåg allt jag köpt denna sommaren
- vad spenderade du mest pengar på?
kläder
- gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, alla mina underbara vänner! :)
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
I will be right here waiting for you & so beautiful & alcoholic party & give me a call
- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
jag har varit både gladare&ledsnare,
- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
jag önskar att jag hade träffat flera folk
- vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit hemma och slösat bort dagar
- hur tillbringade du midsommarafton?
hahah, jag minns inte.. vänta...jo! med min kära familj.
- blev du kär i sommar?
ja,eller jag har varit kär hela sommaren.
- hur många förhållanden?
1 som fortfarande pågår
- favoritprogram på tv?
det är alltid grey's anatomy, fast det har ju vart uppehåll. så denna sommaren vet jag inte riktigt. inte kollat mycket på tv.
- bästa boken du läste i sommar?
läste ingen
- största musikaliska upptäckten?
Musikal eller bara vanlig musik..? haha, jag vet inte
- något du önskade och fick?
ja,
- något du önskade dig men inte fick?
mja
- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
dagen efter vi hade slutat? jag var med felix (L
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja
- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
ehe, jag vet inte riktigt ens vad jag har för stil. det får andra avgöra vad dom tycker att jag har för stil
- vad fick dig att må bra?
mina vänner,min pojkvän&min familj
- vem saknade du?
 jag har saknat många denna sommaren. fast i början av sommaren saknade jag mest tilda som var bortrest tre veckor
- de bästa nya människorna du träffade?

ååh, alla dom nya jag träffade är bra, så jag kan inte välja ut.

några bilder från denna sommaren :
allsång med evelina!en dag med sarah&sara blev brunett tillsammans med bästis!vätternrundangrillning med evelina&sarah en kvällmidsommaraftonen dag med pontus,victor&felixlite sådär halvstollig dag med angelicadag på stan med några av mina kära vänner!kul dag med gullungarna evelina&john!allsången med kajza,angelica,victor,elina,feliciamotala med min absolut bästa vänsommarkväll med evelina&sarahvar i mysiga halmstad över en natt med familjensöderköping&äta stora glassar med familjen&grannarna!en kväll med joakim,victor&sarah!
dag med angelica&victor!marknaden! tivloit med evelina,sarah&angelica!felix(L)amanda
nu orkar jag inte mer. har iallafall haft en riktigt bra sommar. tack alla för den! <3

Kommentarer
Postat av: VICTOR DAVIDSSON ;) <3

Älskar dig amanda (L) <3

2009-08-24 @ 21:24:15
Postat av: sarah

jag tycker att båda färgerna är skitsnygga!



tack för sommaren hjärtat!

2009-08-25 @ 19:50:08

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0