snart kväll ju..

dagen har gått hyfsat fort ändå tycker jag! har precis ätit lite, toast blev det. är proppmätt nu..! solade innan efter förra inlägget också&duschade gjorde jag med, så är fräsch nu :] jag tänkte välja kläder till imorgon och sånt. hinner inte stå och hålla på med det på morgonen. (bok ska jag också välja) hmm.. blir det varmt imorgon eller? jag vill inte ha sådär jätte varmt, för nu vill jag ha höst. jag vill ha varmt&soligt fast lite svalt ändå.  men jag har väl inte den turen att det blir som jag vill. haha, jag menar,varför skulle jag ha det ;p  egentligen är det imorgon högstadiet börjar tycker jag, eller ne.. måndag är det väl, det är då vi kör efter schemat. men jag menar imorgon är det första dagen med 8orna och 9orna, det är då själva dagen man ska göra ett bra intryck är, haha,bara för att vi är alla imorgon så kommer jag säkert faila, haha!
oj,det blev ett längre inlägg en väntat,hehe. puss :*
 
lam?`haha oja


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0