svar på era frågor!

Gillade du Felix mkt innan ni blev ihop? elr va den han som gillade dig mer ?
sv: det där vet jag faktiskt inte, för jag vet inte hur mycket han gillade mig innan vi blev tillsammans. men jag tror det var rätt lika faktiskt!

Såg dig på bdb, har kollat in dig väldigt mycket ;) har du kille? <3
sv:  haha, hmm.. charmigt av dig! men ja, det har jag! en mycket bra sådan!
hur många har du kysst?
sv: hmm.. riktigt kysst är det nog bara 3 stycken om jag ska vara ärlig!
vem var din första kärlek?
sv: min första kärlek som jag faktiskt var kär i,var robin, som nu är min andra bästavän och det ska det inte bli ändring på!
hur tajta är du & sarah?
sv: vi är mycket tajta faktiskt! fast ändå så har vi egna hemligheter med andra som vi inte berättar för varandra.
har du dissat någon riktigt hårt någon gång?
sv: ja,det har jag! om jag ska vara ärlig; med mening faktiskt.. hehe, inte bra inte bra
vill du att din blogg ska bli stor?
sv: det är väl alltid kul med mycket läsare. men ska man ha det måste man nog verkligen sticka ut, som kissie tex, och jag vet inte om jag orkar att ha en riktigt stor blogg, alla blickar man får på sig när man är ute tex, och hatbrev och allt. men många läsare skulle inte skada.
röker du?
sv: haha, nej det gör jag inte! och det vill jag inte börja med heller. jag tycker det är onödigt, speciellt när man är så ung som jag är. jag undrar vad som fick dig att tro det? :p
Om du skulle få hångla med vilken kändis som helst, vilken skulle du ta och varför? ;)
sv: hmm.. bra fråga.. någon snygg en. haha typ.. orlando bloom eller något, haha jag kommer inte på någon annan. för att han är snygg! ;)
har du hånglat någon gång? XD
HAHAHAHAH, kom inte på något bättre HAHAHAH :)))
sv: hahahaha, ja det har jag. flera gånger!  ;)
Villken är din favvorit affär? ??
sv: ginatricot&monki, fast tyvärr finns inte monki i närheten av mig..
vilka bloggar läser du ?
sv: det är olika. men dom jag alltid kollar på är sarah's,hanna's, nadine's, amanda's,paow's ,kissie's & stinalee's! fast ibland kan jag hitta någon ny att följa.
var köper du för de mesta dina kläder?
sv: ginatricot mest. och h&m blire rätt mycket av också.
satsar du på att bli stor inom bloggen en dag, e
elr har du den mest bara för att få skriva av dig?
sv: jag har den mest för att skriva av mig, men visst är det kul med ändå ganska många läsare!

sådär! här har ni svaren! om ni har frågor på svaren, är det bara att fråga!


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0