kom låt oss gå härifrån låt oss resa någonstans resa långt härifrån. låt oss bli dom som försvann

goddagens blogg&bloggläsare! jag gick och la mig hyfsat sent idag och vaknade hyfsat tidigt.  jag låg i petras säng till halv två på natten, eller ja, morgonen, och kollade på sorglig film,lyssnade på sorglig musik, pratade med vissa personer och bara grät. allt gick så himla fel igår.fy...
och idag vaknade jag 11.24 för att vara exakt! och gjorde det vanliga, åt frukost och cepade med hanna! och så gick jag ut och körde med trimmen vid vårat land och runt träd och sånt, nu sitter jag här, har precis ätit mat och nu ska jag väl kolla lite andra bloggar och sånt där!
puss

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0