jag har aldrig riktigt påstott att jag är teknisk,för det vore en lögn

godmorgon godmorgon bloggen! eller morgon är det väl inte längre..
vaknade halv 9 idag då, eller blev väckt då. tänk att det är två timmar tidigare imorgon! :0
idag har jag bara ätit frukost,kollat på tv,borstat tänderna och det där vanliga! duschat och nu sitter jag här, lam som alltid! antar att ingenting händer idag heller. eller jo,ska vara med sarah en stund sen!  :)
hmm.. nu har jag problem med min jävla cam! har hittat en sida man kan ta kort med den om man inte har installerat den, och hanna tog ett kort förut,men nu är ju hela skiten bara svart! jag blir så jävla arg när saker inte funkar som det ska! nu funkar bilden,men takort knappen finns inte.. :s JO!nu hittade jag.. amanda tekniker, haha not!

ja,ibland får man väl lov att se ut lite som man vill. det här är jag just nu iallafall :)


Kommentarer
Postat av: tilda :D

söt <3

2009-08-18 @ 13:54:48

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0