hela natten har varit en mardröm

hej&hå! :) imorse låg jag kvar i sängen i cirka 40 minuter och låg och lyssnade på musik. det var skönt,för jag vaknade nämnligen gråtande. vet inte varför faktiskt. men har verkligen inte sovit bra inatt. allt har bara snurrat runt i mitt huvud och jag är knappast utvilad. har sovit as illa,vaknat flera gånger, oftast gråtande. och jag vet fortfarande inte varför.  men hela min natt har varit en mardröm. och jag känner själv att jag är lite sådär.. off idag. men det blir nog bättre.
skolan imorgon igen då! vi börjar göra efter schemat imorgon! hehe. skolan börjar alltså på riktigt imorgon, hmm.. rätt kul ändå..
idag är det felix som gäller då. han kommer hit sen. har saknat dig (L)
vi hörs ikväll. puss :*

p.s jag vill säga förlåt för att min blogg blir tråkigare och tråkigare. men för tillfället orkar jag inte. men fortsätt läsa. den blir snart bättre! jag lovar

Kommentarer
Postat av: sharon

Hejhej finfin blogg du har besök gärna min blogg och släng in nåra kommmentarer om ni vill ändra nåttt som ni inte tycker om du vet.Ha det så bra:D

www.dagarnaa.blogg.se

2009-08-23 @ 12:37:40
URL: http://dagarnaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

aahw, fan vad söt bild §

2009-08-23 @ 13:07:27
Postat av: Johanna

aahw, fan vad söt bild §

2009-08-23 @ 13:07:54
URL: http://bikinirand.blogg.se/
Postat av: VICTOR DAVIDSSON ;) <3

2009-08-24 @ 16:24:39
Postat av: VICTOR DAVIDSSON ;) <3

Jag älskar din blogg Amanda ! <3 och itne bara den ;) <33

2009-08-24 @ 16:25:26

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0