mm

ja,jag vet inte vad jag ska säga. både en bra&dålig dag. skolan var faktiskt rätt kul,jag orkar inte berätta allt. men vi fick se på filmen förtrollad med klass 7D, filmen sög. jag och sarah satt på ett bord längst bak,eller vi låg ner på bordet. och typ somnade. heheh.
jag var med bästis efter skolan. du ska bara veta vad jag älskar dig och våra stunder då vi bara sitter och bara pratar, pratar igenom allt. du är bäst. du är min bästavän. jag älskar dig allra mest.
dagen sen var ju inte den bästa, fråga inte. jag vill inte prata om det. det är privat. (bara två dagar till..det är allt jag ber om. så jag får bevisa för dig.)
orkar inte skriva så mycket idag,för jag är inte på topp riktigt. vi hörs. imorgon eller något. godnatt

Kommentarer
Postat av: VICTOR DAVIDSSON ;)

Vad menar du me "(bara två dagar till..det är allt jag ber om. så jag får bevisa för dig.)" ? ;) <3 skriv i pm i bdb elr sms, msn ? ;) <33

2009-08-21 @ 20:58:00
Postat av: "vi är gjorda för att leva tillsammans"

älskling då :( jag vet nästan hur det känns, fast på ett annat sätt. jag önskar jag kunde säga att jag kan hjälpa dig men det kan jag inte. om du bara visste hur mycket jag verkligen vill göra allt bra för dig, du är inte värd att må dåligt. jag lovar dig att vad som än händer, precis vad som än händer, kommer jag alltid att älska dig något så gränslöst mycket att jag bara gråter i tanken av att du skulle försvinna från mig. du är som min punkt i livet där jag utgår ifrån, låter helt knäppt men det är ju så. träffar jag nya vänner är du ändå alltid den jag skulle kunna dö för. hur många vänner vi än haft, hur sårade vi än har blivit, hur ensamma vi än känt oss, hur många svin vi har träffat & trots att vi bråkat ibland, har vi alltid haft varandra.

vi två hjärtat, vi två. genom allt.

2009-08-23 @ 12:35:50
Postat av: pontus

hoppas att det löser sig(om det är det jag tror)<3

2009-08-23 @ 12:49:29

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0