HÄRLIGT ATT INLÄGGET BARA FÖRSVINNER!!



jag hade skrivit ett hy!ffsat långt inlägg och sen bara försvinner det! jag tänker inte skriva om allt, så jag bara kortfattar!
det är iskallt ute nu för tiden, men imedatt det är snö ute, känns det okej ändå!
ingenting speciellt händer idag.
igår var jag med pontus efter skolan och sarah var med en stund också. när sarah hade gått hem och pontus hade missat sin buss så gick vi hem till mig, kollade i gamla skolkataloger och skrattade hysteriskt åt detta:
 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

imorgon är det fredag, skönt som attan! nu är det bara slappt i skolan, kollat på film på alla svenska och engelska lektioner denna veckan också. och på musiken kollar vi med på film, så det är jätteskönt och inte särskilt mycket jobb sådär heller. 9 månader med felixpelix imorgon med♥

jag idaG:

POSSHAJ

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: tack så jätte mkt sötnos!

2009-12-17 @ 17:17:03
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0