hemma nu!

riktigt trött och utslagen är jag, haha. men det ska man ju vara iallafall någon gång på lovet!det hör ju till det, jag har haft riktigt kul med sarah&lisa, men är för trött för att lägga in massa bilder nu, för då måste jag gå till stora datorn, så hoppas det är okej att jag gör det imorn förmiddag istället?:)
gårdagen: lisa sjöng riktigt bra i kyrkan, så fin är hon! efter hon hade sjungit, så följde vi med henne hem, vi satt och pratade om allt mellan himmel o jord på hennes rum, både väldigt seriöst och riktigt oseriöst! så mycket skratt blev det med, sen åt vi tacos, sen gick vi ut en stund, bara gick en sväng. kom in och frös, pratade och fixade oss för sängen, haha och sen gick vi och la oss runt tolv, somnade typ två.
idag! vi hade satt larm på klockan nio, men det gick ju som det gick, en timme senare stog vi på benen haha! vi skulle egentligen med 11.06 bussen till stan, men åkte istället med lisas föräldrar in halv tolv typ. men vi gick inte med dom. så gick vi upp på a6 och gick runt där, hittade massa saker, bland annat så träffade vi på dennis och hans syssling hampus, och så skämde vi ut oss på mcdonalds, hahahahah fy va vi skrattade, samtidigt som vi dog av pinsamhet! så vi bestämde oss för att ta med våran mat o sätta oss i trappan mittemot namsi  och äta, och det gjorde vi. dennis&hampus var med oss resten av dagen, vi åkte ner till stan, o sen tog vi 16:40 bussen hem, somnade, det var skönt! kom hem, vad annat än att jag är utelåst? kall, trött och en telefon som jag ska lämna tillbaka och kräva pengarna tillbaka för, den dampar sönder och är seg så jag vet inte vad.
nu kollar jag på hockey med mammi och beundrar mina nya kläder.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha tack för dagen måstes göra om och vi får snacka när vi ska va:P<3

2009-12-28 @ 23:28:40
Postat av: Julia

sv; Åååh, tack så jättemycket!

Gillar din blogg :)

2009-12-29 @ 02:08:04
URL: http://julielle.blogg.se/
Postat av: Anonym

bilder då:(((

2009-12-29 @ 11:49:29
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0