jag saknar våran iva blick och att alla känslor var på liv och jävla död

Måndag hallo
igår kom aldrig jonathan, för han fick inte sen :( så jag och sarah gick en stund med felix,lisa,robin&victor istället! kulkul. jag och sarah var rätt mogna, vi satt i brandbilen och allt sånt trevligt♥
idag var det skola, precis som varje jävla måndag, det suger ju lite sådär. men måndagar är rätt sköna ändå ju. vi går ju bara till kvart i två på måndagar!:)
jag har sån himla julkänsla! bara snön som fattas och sen skulle jag tro att det var bara några dagar kvar! har slått in alla julklappar, och sånt är alltid underbart, för då får jag sån julkänsla. och julskyltning var det ju igår med, och sen lucia i kyrkan på fredag morgon och allt annat mysigt som är nu. underbart!
skolan dödar mig! imorn har vi so läxförhör, ska ha läst tre sidor. det gör jag sen. och så är det svenska läxa att läsa i boken till imorgon med då. jag gjorde inte det förra veckan heller, så jag är på sidan 70 typ och ska ha läst till sidan 115 till imorgon.. är det inte självklart att jag glömmer boken i skolan? så det gör jag också till nästa tisdag.. -.- fan va mycket det blir att läsa då!:( och så har vi engelska prov på onsdag,vet inte riktigt på vad så vet inte om jag har något att öva på? tror inte det!
hehe, pusssss

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0