kväll&musik = tankar

jag fattar inte varför jag alltid blir så känslig på kvällen, jag behöver bara mörker och fin,mysig,sorglig,underbar musik och allt bara släpper, jag släpper omgivningen och bara låter allt gå igenom mitt huvud, tänker igenom allt jag inte riktigt hunnit med att tänka igenom. jag drar slutsatser,bestämmer mig för saker - som jag vet jag aldrig håller, jag bestämmer mig för att lämna allt och bara tänka framåt, fokusera på folk som faktiskt är värda min uppmärksamhet och energi, och jag bara tänker.
jag borde sluta bry mig, och bara glömma allt. jag borde vara starkare än såhär. jag låtsas som om jag inte bryr mig, jag vill inte bry mig och jag försöker att inte bry mig. men ändå vet jag ju att jag gör det, så himla mycket. det är alltid något som påminner mig. jag borde inte hålla på såhär. jag känner inte att du är värd energin jag lägger ner på detta, det bara är så. nu ska jag sluta bry mig, och jag tänker inte sluta försöka - tills jag når mitt mål, tills jag slutat bry mig. för det har du gjort, du har slutat bry dig.

Kommentarer
Postat av: ludde

<3

2009-12-23 @ 17:01:25
URL: http://luddeflyaway.bloggplatsen.se

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0