lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig? ja det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig


hej! kom nyss hem ifrån sarah. vi slutade ett idag, riktigt skön skoldag! rolig också för den delen, dock tittade vi på en dålig film, polar expressen, hahaha, animerad dålig jul film på 1 timme och 40 minuter, jag och tom satt och garvade åt när dom sjöng, haha :)
jullov imorn, fyfan så skönt! dock får jag bara julkänsla på kvällen.. hehe. men som vanligt så kommer dom här två dagarna innan gå jättesakta.. hehe!
nu ska jag ner och duscha och sen välja kläder till imorn, vad kan man ha på sig i kýrkan? gunilla sa att vi skulle vara hyffsat fin klädda.. å, inte min grej.. bara när jag känner för det.
ska in till stan med robin imorn med. så ingen uppdatering förens mot kvällen imorgon. ni får lite cp bilder på mig och sarah sen. puss!♥


Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

men gu finaste rubriken???!!! ;;__; <3<3



sv: aw, det är bara bra hihi :3 <3

2009-12-21 @ 20:48:20
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0