mors

ligger i sängen och lyssnar på musik och smsar med Sarah&Tom! orkar verkligen inte flytta på mig, vill lägga här hela dagen i min egna värld och inte behöva göra någonting, och bara släppa omvärlden.
så fruktansvärt trött är jag, fortfarande efter förra veckan antagligen, hade enorma sömnproblem, har inte sovit ifatt det än. men aja..
vet inte vad jag ska göra idag, vad ska ni göra idag? kanske blir tomtar&troll i eftermiddag, hehe.

puss!

bild som verkligen inte hör till inlägget eller något, la bara in den för att jag ville ha en bild, hehe


Kommentarer
Postat av: Kajzah

sjukt brao, dåe kanske vie ses `? ;)<3

2009-12-05 @ 12:02:53
URL: http://tjockrosabrud.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0