20 Juli

vaknade halv tolv idag, var sjukt trött&det är jag fortfarande.jag kan bara inte somna på kvällen,vet inte varför men har vänt på dygnet.jag vet hur man vänder på dygnet,men vet inte hur man vänder tillbaka det? haha,det blir svårt när skolan börjar! men jag ska försöka gå och lägga mig innan två idag iallafall!
föresten, jag har ju friasms! det är ju 5000 man har då, på en månad. och jag har varit så smart att jag har smsat upp mina femtusen stycken på tre veckor. och det märkte jag i fredags,fast telia fattade inte det förens på lördagen. så till den 23 ska jag leva på pengar bara. laddade på med 100 kronor i lördags, i lördags tog dom slut.haha fy, jag kommer inte klara mig till på torsdag!  gud. så ni som har smsat mig och inte fått svar, jag dissar inte, kan bara inte svara. och jag har inga pengar nu som jag kan ladda på med :(

men iallafall, idag var jag med felix! han var söt och mysig som vanligt,
och vi hade mysigt och roligt som vanligt! :*<3


<3
träffade saris på bussen!:*

fräscha sniglar som äter andra maskar!

Kommentarer
Postat av: mats roland

övergulliga bilder på dig&felix!:))

nice surprice (svavningshjälp tack) på burgerking va nice med maskar&snegel!!!!!! YUM!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-23 @ 15:12:12
URL: http://datastol.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0