alla drömmer om fåglar,även du även jag

Just nu sitter jag här som en slappis och än så länge har jag inte gjort någonting,
(okej, jag har kollat på o.c, jag håller ju på att gå igenom alla säsonger!)
håkan hellström spelas i högtalarna på högsta volym även idag, precis som alltid, och lite variation med kent emellanåt också! 
usch och fy jag har blivit förkyld, tänk om det är svininfluensan, då kanske jag dör! fyyy, min syster kanske har det! :'( 
jag är trött, jag är sjukt trött, och idag är det ändå illa väder, så varför inte bara vara sådär lam&ledig och bara gå omkring hemma och släpa fötterna efter sig i mjukiskläder, såna dagar är inte heller fel att ha innan sommarlovet börjar dra mot sitt slut,vilket det tyvärr börjar göra nu!
föresten,jag har börjat spara pengar,och jag ska bannimej klara det nu också, det brukar inte gå så bra, men jag ska inte öppna min spargris förens om ett väldigt bra tag! så ska jag tjäna pengar,spara min månadspeng och sånt där. sen blire shopping eller vad det nu ska gå till, maha ;)
nu ska jag göra annat. annars blir det här ett väldigt långt och väldigt onödigt inlägg. och idag skulle jag kunna göra många småkorta väldigt onödiga inlägg hela dagen,bara för att jag inte har något annat bra för mig, men jag får väl hitta på något! ha det bra, puss!
p.s på torsdag åker älsklingsfelix på fotbollsläger till på söndag,:((
och på söndag åker jag till motala med sarah tills typ onsdag! :)


jag vet att min avundsjuka kan bli ett problem

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0