ett tag sen.. 25 Juli

kom precis nyss hem ifrån sarah, har sovit där inatt!
lite dagar ni har missat här känner jag..
torsdag dagen med tilda, blev inte bara med tilda. vi var med john och lite affe. vi var ute, kollade på film & var äckliga och letade pant i regnet till chocklad, haha tjockisar!.
maha söta små vänner! :* <3

ne, mer bilder och sånt får ni sen om dagarna och allt, ska vara med angelica typ nu! pusshej :*
senare
hallå igen! lite fler bilder kommer här:

fredag först var jag med älskling! sen gick vi och mötte pontus&victor'h [efter att jag hade fått tvinga felix!] och så gick vi till pontus. där det var en överaskningsfest för felix&victor som har fyllt år! dom hade inte en aning, haha dom blev chockade,det var kul! vi hade en riktigt rolig kväll, åt tacos,pratade,skrattade, åt tårta, pratade&skrattade ännu mera.
haha, tack för kvällen felix,pontus,sarah,victor,evelina,angelica,lisa,dennis,anton och en stund sara!<3
vi tog 22.22 bussen hem,då sov jag hos sarah! :*
lagom bra bilder:
 victor-pontus-anton
 lagom suddig bild på dennis
evelina-angelica

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0