hejåhå!

hejåhå! tror nog det är något av mina favoritfraser, haha!
vädret har varit precis som alltid idag, regnregnregn! regn brukar vara en mysig grej enligt mig,men nu vet jag inte riktigt,nu har det gått över gränsen alltså! regn varje dag på sommarlovet i typ en månad är inte riktigt det jag vill ha! men vi får hoppas på bättre väder framöver!
idag så har jag iallafall varit med ingen mindre än angelica&victor! imedatt det var dåligt väder så hängde vi i gympahallen ett tag, i både ljus&mörker! vi spelade bla in en sjukfilm,haha!<3
angelica söt som attan! victor på konsum!
våran gympasal är sååå snygg! älskar färgerna ihop, haha!
 vi var så sjukt lama att vi faktiskt skrattade åt detta! haha!

  mm, vi var lite oseriösa!


jaja. allt laggar fast idag, så mer bilder imorgon! pussheeej! :*

Kommentarer
Postat av: Victor Davidsson ;)

BÄSTAAA! ;) <3

2009-07-31 @ 20:14:42
Postat av: Nadine

rättså trevliga bilder :D <3

2009-08-01 @ 19:16:43
URL: http://bulloman.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0