äntligen!

äntligen är mitt dataförbud slut! underbart ;)
så ni kommer få en hel del bilder nu när jag har lagt in en hel del av petras skit på ett usb minne så att jag får lite plats till mina bilder. så ska jag lägga in dom och så :))))
sarah har lagt den bästa kommentaren idag. vi hade so läxförhör. carina (lärare) hade precis stått och berättat att vi skulle ha läst i boken hemma. 10 minuter senare så är det en fråga sarah inte kan. då drar hon denna "fick man kolla i boken sa du?" och börjar öppna boken, så himla dum är hon, hahahah! :D
heeeejjdååå, bilder kommer i ett eget inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer ^^

kul att du börjat skriva igen :DD!!

Inte kul med dataförbud :((!!!!

Ha det så bra<3!

Kram<33

2009-11-24 @ 21:46:04
URL: http://jennifermatei.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0