baby all I want for christmas is you

trotts att jag mår lite dåligt idag så följde jag med mamma och pappa till stan. så direkt efter förra inlägget så gick jag och duschade, fixade mig och så.
vi var först i huskvarna,för mamma skulle in och hämta en sak på sitt förra jobb. då kommer folk från vårdcentralen och "raggade" folk att vaccineras. dom hade fått så mycket vaccin, så det var inga åldersgränser eller något annat och det var ingen där så vi fick gå och vaccinera oss. trodde först jag skulle svimma. men det gick bra. hatar sprutor! inte ont i armen än, men antagligen kommer väl det, hehe.

mammi var snäll och köpte grejs till mig. lösnaglar, dream mousse (världens bästa foundation mousse) pyjamas byxor, sjukt söta, och vit t-shirt med något tryck på.


nu sitter vi här och kollar på hockey!´hv hv hv hv hv hv hv hv hv hv hv hv hv hv

Kommentarer
Postat av: joseifn

älska hv blå!

2009-11-28 @ 22:25:06
URL: http://joossefiiin.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0