freeeeeeedaaaaaaaag!

jag är arg på mitt liv just nu och jag är så jävla arg på att fan alla är sjuka! denna veckan har varit den absolut tråkigaste veckan på länge, iallafall efter skolan. jag har bara legat som en fet jobbig jävla deg i soffan och bara varit äcklig och fet! och jag blir så himla arg på det! aaaaaaa!!!
men imorgon! ska jag till stan med sarah, ifall hon får. hon är frisk nu!:))))))  och jocke ,victor och linus var tillbaka i skolan idag och felix är också rätt frisk vad jag vet, angelica och robin också. så alla börjar bli friska, härligt :DD
vi hade hemkunskapsprov idag, det gick inte bäst..
PUSSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Nadine

sv; Okej bra att du mår bra! :D Jo, jag mår super <3

2009-11-13 @ 17:48:52
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: sarah

VI FÅR SE OM DET BLIR STAN IMORGON!

hör av mig sen. puss

2009-11-13 @ 18:41:14
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/
Postat av: helga

ja e jävligt förtjyld nu. o de suggger :(<3

2009-11-14 @ 15:04:55

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0