godmorgon klockan 20 över 7!

hej, godmorgon. sitter här i gympakläder och behöver inte stressa allt. vaknade sju, redan ätit och så. inget mer att fixa,borsta tänderna bara.har ju som sagt trippelbolll idag. självklart vinner vi! ;)
men det jag tänkte säga var att jag kanske inte kommer bli vaccinerad mot svininfluensan. för vaccinet är snart slut, och jag ska ta nästa vecka egentligen. men antagligen blir det inte så :(
aja, vi hörs runt 3-4, pusshej!
mitt hår börjar bli brunt igen :(( som tur var så ska jag och sarah färga och fixa vårat hår nästa helg. alltså inte den som kommer nu, utan den efter. längtar! :D

Kommentarer
Postat av: victor H

BLI BLOND :D

eller nått annat men har inte typ sett dig blond LIVE XD

2009-11-25 @ 19:50:02

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0