ja.. som sagt!

som sarah sa,haha.. söta unge! så har jag data förbud och har det fortfarande egentligen, men dom märker inget! fått nytt tangentbord på min laptop nu,det kostade fatiskt bara 403 kronor,så pappa gav mig det. snällt<3
ni kommer få massa bilder från dagarna jag inte har uppdaterat. är verkligen ledsen för att det blir såhär dålig uppdatering,jag ska skärpa mig på alla håll och kanter. promise! :))
hoppas inte ja har tappat alldeles för många läsare nu.. antagligen har jag det, men ändå. var med felixälskling idag. du är bäst!
ha det bra mina vänner, puss!


Kommentarer
Postat av: jennifer :DD^^

läser fortfarande :D

2009-11-21 @ 10:40:01
Postat av: Olivia

tack! :D

2009-11-22 @ 14:32:24
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Victoooor : > <3

Läser när jag har tid och orkar ;) <3

2009-11-24 @ 16:41:49

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0