under dessa dagar har jag på ett ungefär hunnit:

äta massa glass
 ätit kladdkaka med sarah på ikea
sarah var busig och snygg

vandrat med sarah från jönköping stan till huskvarna esplananaden

tagit kort på en hel del tändstickor

kollat på fajt. ahahahaha

varit med älskling som är bäst
 haft solen i ögonen när jag har kollat på film
 film
 fajtat med hanna. isbitar innanför tröjan & byxorna glasyr&diskmedel i håret :)))
 blivit fotad av pappa när jag har varit som snyggast.inzooom på högsta nivå gillas ju?
 sett ut såhär
mer bilder imorgon.. arg mamma! :(

Kommentarer
Postat av: jennifer

hihi, gulliga bilder på dig :D<3.



Vad fina kort du tar:)!!

2009-11-25 @ 15:39:01
URL: http://jennifermatei.blogg.se/
Postat av: Tom engvall

Jävla tjockis, nu vill jag me ha glass.



FETTO AMANDA! :P

2009-11-25 @ 20:55:59
Postat av: victor H

va fan ni fajtar ju mer hos er en vad jag gör med fille typ :D

2009-11-26 @ 16:28:02
Postat av: Anonym

HAHAHA janne byman är ju för go!:D

2009-11-27 @ 21:40:24
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0