21 oktober - bad&stan

tjollahopp! bad med skolan idag som sagt, nicenice. kärlek på sjuorna,verkligen!<3
orkar inte berätta massa saker,men det var en lyckad dag!
efter stannade jag&sarah kvar en stund. åkte vidare till stan,mötte upp jonathan som kom och så gick vi runt där, pratade om allt verkligen. gav en fattig en lite pengar, kände mig snäll! åkte hem med halv sju bussen, kom hem, hanna sminkade mig för hon ska lära sig massa vardagssminkningar och sånt, så då får jag vara försökskanin :))
 HAHAHA det var lite kul. förstår hur människan som lämnade nyckeln där i tänkte,men imedatt man ska lämna nyckeln i reseptionen så var det lite kul faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Victoooor : > <3

Vilken trögis som lämnar den :O <3

2009-10-22 @ 20:33:54

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0