BARA SÅ NI VET, LITE UPPDATERING OCH SÅ

Bara så ni vet; har ni skickat en kommentar till mig, en fråga eller något ni bara vill veta vad jag svarar och ni inte har blogg, så har jag börjat svara tillbaka genom kommentarer igen. men är det någon fråga kan jag ta den i ett inlägg, så ni vet! ni kan fråga när som helst om något, det är bara kul! :))


sen förra inlägget har jag duschat, gjort inpackning(vilket verkligen behövs!!) gjort lite spanska läxor och typ inget mer.
p.s har nog glömt att berätta det, men sen i söndags har jag och sarah haft en tävling om vem som klarar sig utan godis längst! har klarat mig finfint hittills. och jag ska vinna! vi har inte riktigt bestämt vad man vinner ännu,men vi har kommit överrens om att det ska vara en sak (y'
puss! :*

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0