dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha förlåt

skolan först, slappt som as.kul på idrotten iallafall :))
efter skolan gick jag först hem, gjorde failade pannkakor. jag är inte familjens kock, så ni vet! (y'
sen satt jag vid datorn lite, segade och så.. som vanligt. haha!
sen stack jag till sarah&var med sarah&jonathan, lamt, vi låg och snackade,skrattade,dog och kollade på sunes (världens bästa) jul! sen följde vi han till bussen,sen satt jag&sarah kvar,pratade om saker. sen gick vi sakta. stog kvar och pratade utanför hennes hus och lite med robin.sen gick vi hem.
lam dag,men mycket skratt ändå. har man dom bästavännerna så har man :))<3







gulligt.
nej nu segar blogg.se sådär igen..
mer bilder imorgon eller så. puss :**

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0