föresten..

så ska våran skola bli någon modellskola? (alltså staty-modell. modeller av hus&sånt) jag förstod inte så mycket för våran lärare hade inte heller fått veta så mycket,men vi kommer typ få massa teknik saker och sånt. och lärare&rektorer blir sparkade. vi skulle få veta mer om det en annan dag..
tycker det är konstigt att dom har råd med att sätta ribbaskolan på det, (och vi elever skulle tydligen bli ett expriment för det här :s) [den fattiga lilla ribbaskolan i gränna, en av dom minsta städerna.. eller inte ens en stad är det] och att dom tydligen har råd att sätta in tekniksaker, modeller och allt annat skit. men dom har inte råd att lägga ner mer än 5:-/person/måltid när det gäller maten. vi elever kan inte äta oss mätta på våran mat i skolan på en dag.man kan inte hålla sig på den maten,det går inte. alla hatar den, det är så. tillochmed vissa lärare klagar! vi har sagt det flera gånger men dom bara skiter i vad vi tycker. istället lägger dom ner nästan alla pengar på det här onödiga! åå jag blir så trött!
och vi hade so idag. vi pratade om svartjobb. tycker det är sjukt att ifall min granne vill kippa gräset hemma hos mig och kanske ta hand om lite blommor och så,så ger jag den pengar för det,så kan jag anmäld för det. för det är svartjobb. då kan jag få betala böter. hur jävla töntigt är inte det? herregud sverige..
ni är för töntiga,allvarligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

asså det är sjukt! vart är världen på väg? haha nej men allvarligt, vaddå modellskola? asså ja

2009-10-14 @ 17:16:59
URL: http://bikinirand.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0