homosexuella

jag har läst på några bloggar vad dom tycker om homosexualitet. vissa säger att det ska vara tjej&kille och inget annat, och andra säger att kärlek är kärlek, inget fel med homosexualitet.
Jag, tycker inte att det är något fel med det. Jag tycker att kärlek är kärlek, varesig det är mellan två tjejer, två killar, en kille&en tjej. jag tycker det är skitsamma vilken sexuell läggning man har. visserligen tycker jag väl inte att det är så mysigt att se två killar pussas&så t.ex men alltså det är så dom är, dom får väl vara kära i vem dom vill.
vi hade t.ex en musiklärare när vi gick i sexan som var lesbisk. hon och hennes maria väntade barn tillsammans. och jag tyckte att hon var så cool som vågade stå för det, hon vågade lixom berätta för högstadieelever och 6or om hennes sexualitet. jag beundrar henne fortfarande för det. jag tycker verkligen att det var grymt&modigt att hon berättade så mycket om dom. trotts att hon var beredd på att ryckten om henne kommer då. folk sa ju att hon kollade ner i tjejerna's urrigning, men herregud,det är bara omoget att hålla på så pga någons sexualitet. vissa tappade respekten helt för henne efter det, det gjorde inte jag. jag tyckte bara det var lite obehagligt när hon kom och höll mig på ryggen eller liknande.. det var ju kanske inte trygghet man kände just då. men ändå.
låt folk vara kära i vem dom vill.
dock tycker jag att såna som tänder på träd,på döda människor, gamla som tänder på barn, och dom på djur har en sjukdom.. och det har dom ju, lite psykiskt sådär. för sånt är då inte normalt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan inte säga att du accepterar det när du sedan säger att det var obehagligt när hon höll dig på ryggen. om en man skulle komma och hålla dig på ryggen skulle du inte tyckt att det var lika obehagligt även fast de båda har samma chans att bli attraherade av dig.

2009-11-06 @ 19:27:18
Postat av: Tom Engvall

bara för jag gillar träd. de e sååå sexiga! :P

2009-11-25 @ 19:55:11

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0