långa nätter

lördag förmiddag
har inte uppdaterat. sovit hos sarah inatt. i går var jag med felix, sen på kvällen var jag med sarah, och vi va med jonathan en stund, kollade på film,pratade&jag grät som en åsna..
sarah, älskling.. alltid du&jag. du är den allra bästa som finns<3333333
tack till familjen ahlberg också som jag alltid mår bra hos. ni är underbara hela högen!
idag, åkte vi med min pappa&hanna till stan. köpte present till min mamma som fyller år på onsdag, åt och så. nu är jag hemma. lyssnar på musik och tankarna bara rullar i huvudet på mig..
 dagens, 
bästas tröja&svarta tights.

Kommentarer
Postat av: Felix<3

gratta henne från mej! <3



och amanda, jag älskar dej alltid oh för all framtid (L)

2009-10-25 @ 09:36:48

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0