lite klag en onsdag som den här..

ja just nu sitter jag invirad i min filt & lyssnar på musik för jag tycker faktiskt att det är fruktansvärt kallt,det är det också. + att jag kom hem för en stund sen och jag gick ju hem i kylan,fryser ju ihjäl nu för tiden. men det hör till hösten&vintern,eller hur?
jag är så himla trött på skolan&den ständiga press dom lägger på oss. prov och läxor hela tiden. i övermorgon har jag spanska prov,på fredag har jag matteläxa,på tisdag har jag so prov, på tisdag har jag fysik läxa,på torsdag har jag engelska prov, och så fortsätter det så. jag orkar inte, och man ska kunna så himla mycket hela tiden också. och jag kan inte det. för jag är ganska dålig iskolan. fick tillbaka diagnos testet på matten, 18 av 26.¨så sjukt dåligt,blev verkligen inte nöjd. på svenska provet vi hade för ett tag sen f ick jag 40 av 49,5. ganska okej ändå,men fortfarande inte nöjd,för jag sätter också rätt höga krav på mig själv nu,för det har gått bra för mig i skolan på mellanstadiet,men nu skiter sig allt igen och jag bara sjunker när det gäller skolan, allt blir värre.. jag menar hallå, IV här kommer jag! blir det sen när jag ska börja gymnasiet! och jag orkar bara inte!! jag får dåligt resultat på alla prov!
nu ska jag inte klaga mer. fast bara på en sak till, idag ska jag plugga.. till alla jävla prov och läxinlämningar! ha en bra dag folket,bättre än min. så hörs vi sen. puss!

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0