måndag

skönt utan skola! fått slippa skiten i 4 dagar nu, underbart! :)))
stan som sagt denna dagen, med sarah&min mamma var med en stund också. mina köp blev ett par svarta jeans, rea! ;) en vit,gul randig tröja med en ficka vid bröstet, en svart typ spets bh,hårband, och ett par vanliga svarta leggins,vilket behövdes!
jag&sarah tog bussen hem 16:12, så var hemma rätt tidigt. då var jag med angelica! vi var typ bara i gympahallen,pratade och sånt. vi satt i ett omklädningsrum, helt stilla satt vi typ, så det släcktes, hahahahaha fan va vi skrek..
tack för dagen alla <3
 vi kom fram till att denna colan var äcklig. för den tappade smaken efter ett tag..
mitt internet cepar som fasen, och vägrar vilja lägga upp bilder. så senare får ni fler bilder. idag, (tisdag) ska jag vara med angelica till typ halv 5, puss!

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0