när man rensar kan man hitta saker som verkligen väcker minnen..

och det var precis vad jag gjorde. jag hittade detta:

och två andra lappar,(internet cpar,så kan inte lägga upp dom bilderna) den ena står det:
Rune              föralltid
Roland        <3
Robert
och den andra:
angelica          bästa vänner
amanda       <3 
sarah
dom tre lapparna betyder mycket för mig. för minnerna jag har med er. för tiden vi hade. och det gulliga är att det inte är jag som har skrivit domma lapparna, det är sarah&angelica som har gjort det. när dom har varit här och när vi tre har varit. det var ett bra tag sen dom skrevs nu faktiskt. fast även att det var ett tag sen så kommer jag fortfarande ihåg hur lycklig jag var med er. och alla minnen vi har tillsammans. jag kommer aldrig glömma det vi hade, och det betydde och det betyder så himla mycket för mig. jag älskar er två. så himla mycket.

Kommentarer
Postat av: meliha

jag du och sarah har också en sån lapp

2009-10-03 @ 20:28:59
Postat av: angelica

jag vet inte vad jag ska säga, när jag tittar på bilder, och exempel den bilden, så blir jag gråtfördig. den väcker minnen, den gör det verkligen. jag saknar er, vad har hänt med oss, vad har hänt med rune roland & robert.

men som sagt, ett föralltid lovade vi, och jag håller det fortfarande, bästavänner skrev vi&sa och det menar jag än. ni är en utav mina bästa vänner, jag älskar er.

2009-10-04 @ 14:52:42
Postat av: angelica

ni är en utav mina två bästavänner *

2009-10-04 @ 14:53:52
Postat av: angelica

ni är två utav mina bästavänner*



hah, jag sabbar ju det fina..

2009-10-04 @ 14:55:00
Postat av: s

minns fortfarande tiden då vi var dag ut & dag in i hela den vintern, sommaren & in på hösten 2008, det var vårat år. robert rune & roland. så mycket som vi delade och så mycket vi kunde prata om.. ja vad hände egentligen? minns ni, när vi sjöng på scenen, när vi badade i ören, när anne skrek "JAG ÄR DUM BLONDIN blablabla BRÖST OCH SILIKOOOOOON!" och gubben kom ut ur huset & stog och glodde som ett mongo, eller varje gång vi köpte glass och satt i en trappuppgång och åt med plastsked, eller när du körde anne i vagnen och ni flög ner i gräset.. haha gud va roligt vi har haft tillsammans! jag vet inte vad jag ska säga mer..

men ni är riktigt underbara. jag kommer alltid att bry mig om er och ni kommer alltid finnas med i mig, ni är väldigt viktiga för mig. och jag älskar er med hela mitt hjärta, till mitt sista andetag.

har ni städat mina golv - robert rune & roland <3

2009-10-07 @ 16:12:49
Postat av: Anonym

meliha: jag vet. men den hänger på min vägg, så jag ser den hela tiden. den är också viktig för mig.

sarah&angelica: jag har inte mycket mer att säga. ni är underbara. ni är bäst

2009-10-08 @ 18:26:28
URL: http://tevebord.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0