right now

sitter på hanna's golv med hennes coola macbook dator! åå, ge mig den!
och väntar på att maten ska bli klar så jag kan äta och sen dra till sarah igen och sova hos henne ännu en natt. älskar att vara hemma hos henne. alltid lika mysigt&bra. mår bra av att bara komma in i deras hus och mötas av alla hennes trevliga familjemedlemmar som alltid är så snälla! :)
tar med mig kameran idag, för en gångsskull på länge. men var ju faktiskt inte berädd på att jag skulle sova hos henne igårnatt,därför den inte åkte med!
jaja, ska försöka må lite bättre ikväll också och inte vara så tråkig som jag var igår. förlåt om jag gjorde det tråkigt för er, men tack för stödet(L)
imorgon blir det släktkalas vid tre. hörs imorgon, och kanske ikväll. PUSS
okej. alla vet att ingen kan neka till att vi är snygga!
jag ser förjävlig ut för att jag har gråtit, ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte lika alls ju :o



alltid lika skönt att ha dig här ! loveu

2009-10-25 @ 14:00:26
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0