17 september

Ännu en dag i skolan har gått och jag har ännu en gång klarat av det. Vi hade klassråd idag, bara klagomål om vårat extremt dåliga schema. herregud. och några gick till krister idag igen då, han blev bara arg, men tillochmed våra lärare tycker att det är dåligt. han kan väl iallafall försöka göra något åt det, vi har det sämsta schemat av alla :s
jaja, måste göra lite spanska glosor som vi har imorgon som jag inte har övat på, hehe! :)) vaknade kvart i fem idag, för av någon anledning fick jag alla sms som jag skulle fått på kvällen då usch va arg jag var..!
jaja, ska inte skriva för mycket onödig text, det är ett av mina grejer jag har bestämmt om min blogg, det blir så tråkgt för er läsare då. för ingen orkar ju läsa jobbig och lång text, haha!
sitter och redigerar bilder på picnik igen, rätt bra är det ju. än så länge så kan jag inte så mycket, men man lär sig! puss :*


Kommentarer
Postat av: Evelina '')

asså så jävla fina bilder tar du! (L)

älskar dej <3

2009-09-19 @ 10:12:59

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0