DÅLIGT UTAN BILDER,I KNOW

förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket, eller lagt in bilder. men skolan har tagit allt denna veckan. läxor&prov hela tiden. hade engelska prov idag, igår hade vi diagnos test i engelska, imorgon är det multiplikationstest. igen! man ska få 25 poäng mer än förra gången! hon sa att ifall man inte klarar det så är man så dålig så då får man ta in extra hjälp och typ gå extra lektioner :0 oj.. och så är det massa annat, matteläxa,fysikläxa och hela jävla köret.. skoljogg idag också. och tror redan jag har råkat samla ihop mig till 20 minuters puff, vilket blir samtal hem. men dom flesta säger att dom faktiskt inte ringer hem, hoppas det! igår efter skolan var jag med evelina&victor. vi tjockade oss med chips och chocklad. haha usch. idag har jag vart med lisa&jocke, mycket skratt!
har inga bilder överhuvudtaget för jag har inte haft min kamera, men jag lovar bilder i helgen. imorgon blir det evelina&sarah och troligtvis sover vi över också och på lördag kanske det blir älskling!
lite uppdatering har ni där. ni kan få en snygg bild på mig och älskadevännen john! ;)<3

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0