EN GUL BIL

godmorgon bloggen&bloggläsarna! :))
haft en bra start på helgen[frågetecken] (mitt frågetecken vill tydligen inte fungera längre..) jag har iallafall haft en bra start på helgen! igår efter skolan var jag som sagt med älskling! Lika underbart som varje gång(L)
och idag så ska jag väl inte göra något speciellt förutom att åka och gratta min moster som fyllde år igår. grattisgrattisgrattis!
hanna har ännu inte klippt mitt hår, hon är ju aldrig hemma! men ska tvinga henne till det idag, ifall hon hinner då.. hehe!
fick en gul bil ur petras nesquik flingpaket idag,hehehe den var fin.fast den blev finare när jag satte på klistermärken som var på. med andra ord: ränderna på sidorna,dom där konstiga sakerna som ser ut som lysen och fönstrerna!
BILENDEN ÄR FIN







5 hela månader med dig älskling, underbart!(L)
FELIX

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0