ENSAM HEMMA

ensam hemma ikväll! skönt med lugn och ro. fortfarande huvudvärk och mår dåligt. tung i huvudet och allt. så jag orkade inte åka till moster, tyvärr faktiskt. det är rätt kul med dom! så jag ska äta tacos, godis och kolla på film. mysigtmysigt... med mig själv! haha ;)
ytterligare lite orginal bilder, tycker det suger att lägga in helt ofixade bilder för bilderna är så dåliga då..
haha! här har jag spenderat min dag!
alltid som snyggast en sån här lördag!
fler bilder får ni imorgon eller något, då jag kan redigera dom.

haha :*

Kommentarer
Postat av: meliha

du är bäst.

jag saknar dig som in i helvete amanda.

alltid du och jag honey <3

2009-09-05 @ 20:25:16
Postat av: Victor Davidsson :D <3

Vad fin nalle ! :D <3

2009-09-06 @ 10:32:41
Postat av: anna v

hihi va fin du är i uppsatt, du borde ha det mer oftare :)

2009-09-12 @ 09:36:34

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0