sextonde september

hallå bloggen! bestmt lite saker jag ska ha med i bloggen och så så att det ska bli en bttre blogg. hoppas jag  kommer ihåg att följa det nu då bara. och om ni har några tips eller vet något ni vill att jag ska ha med så r det bara att sga till.
jag vet, det fattas ä:n,  men petras funkar ju inte, och orkar inte trycka ctrl v hela tiden så ni får fatta sjlva! 
det blev inget blogginlgg igår, men i vilket fall så var jag med underbara felix. (L) oj vet ni föresten? jag och felix firar fem månader på fredag. herregud, nra ett halvår, helt sjukt va tiden går fort ibland! 
vi hade en vikarie i skolan idag som kallade oss tomma i huvudet. jag trodde seriöst att jag skulle strypa honom. usch. fast roliga som vi r så la vi jocke's telefon på lampan, med ljud på och en lam och seg sms singal på, så smsterroriserade sarah honom, och lraren fattade ingenting och vi alla bara garvade. hahahahaha! riktigt roligt faktiskt! :))
 och vi ska upp till krister imorgon och klaga på vårat schema, vi hinner inte duscha,fixa oss, upp till matsalen, eta, ner till skåpet, hmta böcker och allt det dr på tjugo fem minuter,det måste dom fatta. och våran lngsta rast r 40 minuter, och det r en gång i veckan vi har den. alla andra raster r typ fem minuters raster. skit dåligt!
kan faktiskt erknna att jag såg ut som att det vore en random hemma lördag idag. såg hemsk ut faktiskt.
  dock har jag inte haft mjukisbyxor faktiskt, hade jeans. och toffsen satte jag upp i slutet av dagen.

Kommentarer
Postat av: J o s s a a n ; )

Söt amanda! :)<3

Grattis i förskott!

2009-09-16 @ 21:57:41
URL: http://radiobilar.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0