HÄR KOMMER NÅGRA DAGARS UPPDATERING

förlåt! för seg uppdatering då förståss. Har inte hunnit riktigt. Läxor hit&dit hela tiden! :( skulle gärna slippa det!
igår..... aktivitsdag med alla 7or, i Örserum.
kasta stövel, rulla däck, trycka iväg en tvål och andra saker. 7E, alltså min klass - vann dragkampen. vi är bäst! :j några stållar badade, felix,sarah,pontus,dennis,kajza, jocke och dom!
Jag ville bada, men jag tog ett vuxet beslut och kom på att jag faktiskt är sjuk! och särskilt varmt var det ju inte. efter det så åkte vi hem till gränna igen. då stannade älsklings felix kvar. så var med han&angelica&joakim. fast angelica gick hem sen. så då va jag,jocke och felix. hoppade på höbollar och sånt där, mycket trevligt har man med er vänner!
idag...... skolan först, trögt som bara den! jag hatar onsdagslektioner. efter skolan blev det angelica. vi gjorde olika saker, höbollarna, var hemma hos mig och sånt där kul!
nu ska jag ner och kolla på idol! se alla som skämmer ut sig, haha! :)
lite bilder från dom olika dagarna! klicka på bilderna

ps! ingen missade väl inte våra sötisar i tidningen i tisdags? :)))

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA VA FET OCH ÄCKLIG JAG SER UT HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!



älskar dig mest !<3

2009-09-09 @ 21:32:57
Postat av: Victoooor ; > <3

Jag missade sötisarna, men inte den bilden som du la upp ! ;) <33

2009-09-11 @ 21:24:10
Postat av: Victoooor ; > <3

Jag missade sötisarna, men inte den bilden som du la upp ! ;) <33

2009-09-11 @ 21:25:15

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0