hehe, torsdag.. allmänt amanda babbel

hallå hallå! så lite som torsdag idag. Hoppades och trodde att det var fredag när jag vaknade. Och igår trodde jag det var torsdag! Men det var ju inte riktigt så, egentligen tur det, för hade inte gjort min matteläxa som är till imorgon. Gjorde den förut! Skolan idag var rätt slapp och skön, som alla torsdagar. Skönt det, är otroligt trött. orkar inte hela dagarna i skolan riktigt, alltid hungrig. som sista lektionen idag, matte. helt okoncentrerad. Trött och hungrig. Jag klarar mig inte på knäckebröd och vatten till lunch, men ibland är maten i matsalen oätlig.. usch. jag hatar våran mat..

jaja, tillbaka till vad jag gjort idag. Efter skolan var jag med sarah,jonathan,felix,pontus och victor! kvart över 4 åkte pontus och felix hem, dom skulle iväg. då gick vi resten runt, sen så gick jag och victor, vi gick ner till fotbollsplanen, satt där, pratade och sånt trevligt, sen kom eddie, sen kom sarah och jonathan igen och sen kom också joakim. vi alla satt och pratade och sen hem. Göra matteläxan och spanska glosor till imorgon också.. å, jag orkar inte!
iallafall, har inga bilder från idag, sorrysorry! :(
har precis kollat på idol. audition, som är nu, är det enda roliga med hela programmet!då man får se alla som failar och allt möjligt, klär ut sig och är oseriösa och såna som är helt hemska på att sjunga och fullt seriösa. stackars dom egentligen. Fått höra från sin familj och kompisar att man sjunger bra. Sen kommer dom dit, får möta juryn som bara skrattar åt dom och dom blir utskämda för över halva svenska folket! Det är ju taskigt av dom som säger att dom sjunger bra så söker dom och sen blir utskrattade och utskämda.. i tv!
nej fy..
puss :*

Kommentarer
Postat av: Victoooor ; > <3

hah ;) vi hade det bra iaf, bättre än idolguysen ;) <33

2009-09-10 @ 21:32:11

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0