I have climbed the highest mountains, I have run through the fields. only to be with you

hej hallå tja tjena
äntligen fredag! Känns skönt, känns bra. Bra skoldag idag också, min klass är sjuktrolig! :)))
Det tog en timme och femton minuter för mig,eddie,robin och sarah att komma hem. eller typ en timme och fem minuter för robin och sarah, men en tmme och femton minuter för mig och eddie imedatt vi bor längre bort än dom. Ska bara sitta hemma idag, skulle egentligen gå på kfum discot, men orkade inte. Inte så pepp på't!
Grattis till söteddie som fyller 13 år idag! stoooooooort grattis till han!(L)
Och grattis till mina föräldrar som firar 10 år gifta idag! (L)
ni kan få några bilder sen, har petras dator.
puss:*

Kommentarer
Postat av: Victooooor : > <3

Grattis till alla dom då ! :) <33 (L)

2009-09-11 @ 21:26:57

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0