MODELL PÅ PLUSSGYMNASIET

min syster går på den nya skolan som har öppnats i jönköping. plussgymnasiet. tillsammans med bla lisa, min kompis, syster. och dom söker nu modeller som ska bli stylade av dom som går stylistlinjen på plussgymnasiet,och så och visa upp kläder och allt någon gång i november-december. dom frågade om jag,sarah&lisa vill gå då. och det tackade vi ja till!
jag tycker det verkar kul&spännande. och det verkade sarah&lisa också tycka. och det var kul att dom frågade just oss! :))

Kommentarer
Postat av: Victor Davidsson :D <3

Amanda, får jag komma och kolla? och klart dom frågade er ;) ni e ju såå sexiga ;) <3 (L)

2009-09-04 @ 15:26:24
Postat av: Nadine

ÅÅÅH!, jag vill också!

fuskisar :/ <3

2009-09-04 @ 16:51:58
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: pontus

jag ska med! gick med på det tillslut...

2009-09-05 @ 21:11:44

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0